
Kus toimus, palju inimesi oli. Mis formaadis mängisite? Kirjelda seda olu seal, vennad nautisid kokteile ja vastasid rahulikult küsimustele või oli pidevad rivaalitsemist ja karjumist kuulda?
Kohale tuli 8 võistkonda, mis koosnesid nii aktiivliikmetest, oldidest kui ka külalistest. Mäng oli jaotatud kahte ossa, mõlemas pooles tuli esitamisele 12 küsimust. Kuna baar SUHE on oma kokteilide poolest (kuri)kuulus, ei olnud ka midagi imestada, et lauad olid võistlejate jookidest lookas juba enne mängu algust. Seetõttu oli meeleolugi mängijatel ülev, mällari ajal jagati oma valesid vastuseid lahkelt ja selgehäälselt ka vastastele ning ei puudunud ka üllatunud rõõmuhõisked õigete vastuste kõlamise ajal.

Kes võitsid? Kas võideti suurelt?
Seekord pani oma paremuse maksma võistkond Lääne-Hiiu Kalur (RT-4 Priit, RT-11 Taavi, RT-11 Mihkel), kes kogusid 15 punkti 24st võimalikust. Nende edumaa teiseks jäänud RT15 (RT-15 Lauri, RT-15 Bert-Ken) ees oli 3 punkti, seega võit tuli küllaltki kindlalt. Sealt edasi olid aga vahed juba äärmiselt väiksed ning 3. kohta (võistkond Üks Teist: RT-5 Rudolf, RT-6 Magnus, RT-5 Harry) ja viimast kohta lahutaski vaid üksainus punkt.
Kuidas küsimuste ettevalmistamine läks ning kas oli ka mingi läbiv temaatika?
Küsimuste ettevalmistusele läks mul tavapärasest märksa kauem aega, kuna võtsin eesmärgiks panna kokku selline mäng, kus oleks kaetud võimalikult palju erinevaid teemasid, kuid kus iga järgnev küsimus oleks eelnevaga kasvõi natukenegi seotud. Taoline küsimuste koostamine on üsna nõudlik, kuid samas ka põnev väljakutse.
Kui eelmisel aastal kõlas mängus küsimus, mille vastus oli arbuus, ja auhindadeks olidki seetõttu arbuusid, siis seekord puudutas üks küsimustest Kännu Kuke likööri ning mõistagi said esikolmiku võistkonnad võimaluse selle legendaarse rubiinpunase vedelikuga ka suu magusaks teha.

Ja viimaseks, miks peaks järgmine aasta tulema Mällarile?
Mälumängus ei ole kaotajaid. Sa kas kinnistad juba eelnevalt omandatud teadmisi või saad juurde uusi. On olemas sõbralik võistlusmoment ja saab kõvasti nalja. Arendav kvaliteetaeg vendade keskis peaks ju kõnetama meid kõiki ja hoidma kõrgel ka liikumise põhiväärtusi.